Klauzula informacyjna ogólna
Niniejsza Polityka Prywatności jest zgodna z przepisami wynikającymi z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. zwana w skrócie RODO.
- Administratorem Danych jest:
SPIRE CLINIC Laser &Beauty
Magdalena Domel
- Siedmiogrodzkiej 1/U13, 01-204 Warszawa
NIP: 8481859271, REGON: 367911600
- Jakie dane przetwarzamy?
– Przetwarzamy dane, które dobrowolnie Państwo podają w ramach korzystania z naszej strony internetowej, w szczególności:
- dane kontaktowe (w tym osobowe) przekazywane przez Państwa poprzez wysyłanie poczty elektronicznej na adresy e-mail podane na naszejstroonieinternetowej,
- dane kontaktowe przekazywane przez Państwa dobrowolnie poprzez korzystanie z formularzy kontaktowych na naszych stronach internetowych,
- dane osobowe przekazywane przez Państwa dobrowolnie w postaci dokumentów rekrutacyjnych (CV, Życiorys, list motywacyjny) na adresy e-mail podane na naszej stronie, pocztą tradycyjną bądź dostarczone przez Państwa osobiście do naszej siedziby.
– Przetwarzamy również dane nie mające charakteru osobowego – przetwarzane w celach statystycznych bądź ulepszenia/ułatwienia korzystania z naszego serwisu:
- dane pozostawiane w ramach poruszania się po naszych stronach w postaci plików cookies
- logi serwera (min. adres IP, domena)
- Cel przetwarzania danych osobowych
Przekazywane przez Państwa dobrowolnie dane kontaktowe (w tym osobowe) poprzez adresy e-mail, lub formularze kontaktowe zamieszczone na naszych stronach przetwarzamy w następujących celach:
- odpowiedzi na zapytania o produkty i usługi,
- nawiązanie współpracy handlowej – w tym wysyłka ofert handlowych(na Państwa prośbę),
- realizacji procesów zamówienia,
- realizacja procesów reklamacji,
- w przypadku zamieszczanych ofert pracy – realizacji bieżących procesów rekrutacji.
- Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych
– Korespondencja e-mail oraz tradycyjna
- w przypadku danych przekazywanych poprzez formularze kontaktowe – wyrażona przez Państwa zgoda – (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
- niezbędność danych do świadczenia usługi (np.: odpowiedź na zapytanie ofertowe, wystawienie faktury, zamówienia) – (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
- pozostałe cele –prawnie uzasadniony interes administratora danych- (art. 6 ust. 1 lit. F RODO).
– Rekrutacja
- w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, związanych z procesem zatrudnienia, w tym przede wszystkim Kodeksu Pracy – podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny ciążący na danym Administratorze (art. 6 ust. 1 lit c RODO w związku z przepisami Kodeksu Pracy);
- dla celów przyszłych procesów rekrutacyjnych – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit a RODO);
– Cel przetwarzania danych nieosobowych (pliki cookie, logi serwera)
Dane nieosobowe w postaci plików czy logów serwera przetwarzamy w celach:
- usprawnienia i polepszenia działania strony internetowej
- statystycznych – do monitorowania ruchu na stronie, w celu administracji serwisem www
- w celach zapewnienia bezpieczeństwa działania serwisu
- Czy mają Państwo obowiązek podać dane osobowe?
Nie ma takiej potrzeby. Swoje dane podają nam Państwo dobrowolnie w poszczególnych przypadkach: jeśli chcą się Państwo skontaktować się z nami poprzez formularz kontaktowy, bądź poprzez adres/adresy e-mail podane na naszej stronie.
- Przekazywanie danych innym podmiotom
W niektórych przypadkach możemy przekazać Państwa dane osobowe podmiotom trzecim. W uzasadnionych przypadkach Odbiorcami Państwa danych będą:
- nasi upoważnieni pracownicy i współpracownicy, którym Państwa dane osobowe będą ujawniane w celu możliwości wykonywania swoich obowiązków
- inni odbiorcy danych – podwykonawcy, firmy kurierskie, poczta polska.
- organy publiczne w związku z prowadzonymi przez nie postępowaniami
- Czas przetwarzania danych
Okres przechowywania danych zależy od celu ich przetwarzania. Może on również wynikać z przepisów gdy stanowią one podstawę przetwarzania.
Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres od 30 dni do 5 lat lub do czasu wykorzystywania możliwości marketingowych i analizy danych potrzebnych do prowadzenia działalności gospodarczej.
Jeśli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie udzielonej przez Państwa zgody, dane przetwarzane są do czasu jej wycofania.
- Prawa użytkownika strony internetowej
W każdej chwili przysługują Państwu następujące prawa w związku z przetwarzaniem przez naszą firmę Państwa danych osobowych:
- prawo dostępu do swoich danych osobowych, w tym uzyskania ich kopii.
- prawo do sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych
Jeżeli Państwa dane przetwarzane są na podstawie zgody, mogą Państwo dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
- w każdej chwili mają Państwo prawo do wycofania zgody na przetwarzanie tych danych. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
Jeżeli Państwa dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane te są niezbędne do świadczenia usługi), mogą Państwo dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
- prawo do przenoszenia danych osobowych
W celu skorzystania z poniższych praw należy skontaktować się z Administratorem.
- Jak cofnąć zgodę na przetwarzanie danych osobowych?
Aby cofnąć każdą zgodę udzieloną naszej firmie w związku z przetwarzaniem danych osobowych. W tym celu wystarczy wysłać e-mail, lub przesłać wiadomość pocztą tradycyjną na wskazane powyżej dane kontaktowe.
Wolę cofnięcia zgody mogą Państwo wyrazić w dowolny sposób, jedynym warunkiem jest, aby dotarła ona do naszej wiadomości w formie pisemnej.